Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 265
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dołożenie? Przecież na S7 na wysokości osiedla ekrany są... niskie - bo osiedle jest dużo niżej niż S7 ale są. Mieszkamy w mieście w sąsiedztwie trasy szybkiego ruchu. Nikt raczej nie powinien oczekiw

Trzymam się planu udostępnionego kiedyś niechcąco przez LCC. Na uwagę m.in. zasługują obszary, zaznaczone jako "tereny rekreacyjne" ... 

Posted Images

Pisałem mail do LC Corp i dostałem taką odpowiedź:

„jeszcze nie jesteśmy w stanie określić terminu rozpoczęcia podpisywania umów przenoszących własność.

Spowodowane jest to wejściem w życie ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego we własność.

Obecnie został złożony wniosek o przekształcenie. Umowy będziemy mogli podpisywać dopiero po otrzymaniu zaświadczenia o przekształceniu.

Po dopełnieniu wszelkich formalności związanych z przekształceniem użytkowania wieczystego skontaktujemy się za Państwem w sprawie podpisywania umów.”

Edytowane przez danogiela
Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 4 weeks later...

Nie mogę teraz sprawdzić skrzynki, a czy jest tam podana informacja o jakiejś platformie/portalu Nawigatora gdzie można się zalogować i mieć podgląd na wszystkie swoje oplaty? Gdzieś widziałem print screena z czegoś takiego na forum...

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Orientujecie się może czy po zakończeniu okresu wykańczania mieszkań deweloper przewiduje jakieś poprawki na klatkach? Czy może Navigator na nasz koszt? 

W załączeniu kilka zdjęć, ale jest tego dużo więcej i nie wygląda to dobrze... 

IMG_20190509_163250.jpg

IMG_20190509_163259.jpg

IMG_20190509_163320.jpg

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

u nas w klatce już poprawiali. Wymienili płytki ubite, jakąś ścianę poprawiali majstry z LC. Ale na nasz koszt. Wyciąg z instrukcji, który każdy dostał mailowo:

Punkt 18: Zwracamy uwagę na najczęściej spotykane problemy administratora z ekipami remontowymi:


między innymi pisze o wnoszeniu mebli, profili i rysowaniu przy tym ścian, oraz inne usterki zrobione przez ekipy.

I najważniejsze do tego:
Wyżej wskazane usterki nie podlegają rękojmi za wady, a ewentualne naprawy wykonywane są na
koszt lokatorów. Z rękojmi za wady udzielonych przez Generalnego Wykonawcę wyłączone są wady
powstałe na skutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem i/lub instrukcjami użytkowania,
dokonywania modyfikacji przez nieautoryzowany podmiot.

Także jak ekipy mają gdzieś jak robią obrysują cokolwiek to niestety my to pokryjemy...

Edytowane przez robinatorek
Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, robinatorek napisał:

No i przyszły harmonogramy podpisów umowy przeniesienia :)

I te koszty to tak na poważnie?? Prawie 3 koła jeszcze za akt notarialny? 

Nie spodziewałam się aż takich kosztów, zwłaszcza ze już akty notarialne jakieś tam mieliśmy. 

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...