Skocz do zawartości

Budowa ul. Domagały


Rekomendowane odpowiedzi

To super.
Aczkolwiek chyba lepiej "być wnioskującym" niż informowanym... ;)
Wydaje mi się, że może mieszkańcy mogliby mieć wpływ na konkretną linię?
Osobiście przekierowałbym 163, gdyż ono "jedzie dalej" i łapie więcej opóźnień np. obecnie koło nowego szpitala w Prokocimiu. Przejazd przez Domagały powinien poprawić trochę punktualność względem przejazdu przez Półłanki.
Poza tym - być może - jak otworzą przejazd pod wiaduktem, 163 może przejeżdżać i tamtędy także, choć dopóki nie zobaczę, że tam się mieści autobus to chyba nie uwierzę... :) 

Edytowane przez sog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sog napisał:

To super.
Aczkolwiek chyba lepiej "być wnioskującym" niż informowanym... ;)
Wydaje mi się, że może mieszkańcy mogliby mieć wpływ na konkretną linię?
Osobiście przekierowałbym 163, gdyż ono "jedzie dalej" i łapie więcej opóźnień np. obecnie koło nowego szpitala w Prokocimiu. Przejazd przez Domagały powinien poprawić trochę punktualność względem przejazdu przez Półłanki.
Poza tym - być może - jak otworzą przejazd pod wiaduktem, 163 może przejeżdżać i tamtędy także, choć dopóki nie zobaczę, że tam się mieści autobus to chyba nie uwierzę... :) 

oczywiście że możesz być wnioskującym. Trzeba tylko przygotować stosowne pismo, pochodzić po sąsiadach i zebrać podpisy.... ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mi się tylko wydaje czy jest trochę luźniej do wyjazdu, od czasu otwarcia równoległej drogi, przejazdu koło Szeląga, potwierdzacie moje obserwacje?

 

Myślę że ten wątek będzie właściwszy, nie wiem czemu niektórzy widzą zbawienie z wiadukcie nad torami, przecież Półłanki potrafi stać przy otwartych torach i to w jedną jak i w druga stronę. Sam wiadukt bez innych inwestycji tylko pogorszy sprawę bo ściągnie dodatkowy ruch w nasze okolice. Niestety takie są mechanizmy, nie intuicyjne i wydawałoby się nie logiczne ale takie są niczym Mechanika Kwantowa :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Andrzejek napisał:

Będą jakieś naciski/lobby w celu przyspieszenia prac nad planami? Odblokowanie Domagały to raczej symboliczny postęp, za chwilę pojawia się kolejne bloki problem komunikacji się powiększy. 

Bolek coś tam wspominałeś wyżej że nie będziemy mieć o czym prawić :D zmienimy tylko nazwę tematu i widzimy się w dyskusji kiedy otwarcie do Śliwiaka !! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W koncu jest, o ile rozwiazalo to w duzym stopniu problem to mamy w perspektywie faktycznie systematyczne zwiekszanie ilosci mieszkancow, wlot Domagaly w ulice Sliwiaka jest sprawa kluczowa dla pelnego komfortu. Wyjechanie z ulicy Nad Drwina w ulice Pollanki po godzinie 14 nie jest takie kolorowe i swoje trzeba odstac (fakt, odcinek jest relatywnie krotszy niz od skrzyzowania z Agatowa ale trzeba liczyc na laske kierowcow ktorzy pozwola wlaczyc sie do ruchu). Moze za kolejne kilka lat......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.12.2019 o 08:11, sog napisał:

Dobra decyzja :)

 A czy ktokolwiek zapytał osoby mieszkające lub pracujące na ul. Półłanki czy zgadzają się na odebranie im 1 z 2 autobusów czy 50% komunikacji?
Ładnie to tak jednym zabierać by dać innym?
Mmieszkam na os Kolejowym i autobus 163 jest dla mnie podstawowym połączeniem z Prokocimiem i Nową Hutą.
Na ulicę Domagały (jeśli to rzeczywiście komuś potrzebne można puścić autobus 1163 (czyli nową linię)
A dodatkowo gdyby uruchomić autobus jadący ze Złocienia na pętlę Mały Płaszów i z powrotem to liczba samochodów wyjeżdżających ze Złocienia (głównie z 1 osobą w środku) zmniejszyła by się co najmniej dwukrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2019 o 09:28, Andrzejek napisał:

Będą jakieś naciski/lobby w celu przyspieszenia prac nad planami? Odblokowanie Domagały to raczej symboliczny postęp, za chwilę pojawia się kolejne bloki problem komunikacji się powiększy. 

Zgłosiłam taką uwagę podczas sesji Rady Miasta dostyczącej zmian w studium dla tego obszaru. I raczej zostało przyjęte pozytywnie. Nad sprawą czuwa też m.in. Radny Jacek Bednarz. Tak napisał na facebooku 

Wczoraj został przegłosowany Budżet Miasta Krakowa na 2020 r. oraz WPF. Uwzględnionych jest kilka nowych zadań ważnych dla osiedli Przewóz, Rybitwy i Złocień:
  1. Koncepcję Rozbudowa ulicy Domagały od ul. Nad Drwiną do ul. Śliwiaka
  2. Budowa przepompowni przy ul.Półłanki/Agatowa wraz z rurociągiem tłocznym- 1,8 mln zł w latach
    2020 – 2022
  3. Budowa Linii tramwajowej z Małego Płaszowa na Rybitwy za ponad 100 mln zł
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...