Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Najnowsze informacje na temat ul. Domagały od Marcina Szymańskiego:

 

Został rozpisany przetarg (2 tygodnie) na budowę ul. Domagały. Inwestycja ma być rozłożona na dwa lata i I etap ma się rozpocząć jeszcze w tym roku (roboty budowlane dot. odwodnienia). II etap w przyszłym roku (budowa drogi).

 

Inwestycja ma obejmować przede wszystkim budowę odwodnienia do przepompowni, do której również zostanie podpięta ul. Agatowa. Nadto budowę drogi, której nawierzchnia zostanie wykonana w ramach współudziału deweloperów.

 

---

 

Co moim zdaniem najważniejsze – oprócz drugiego wyjazdu z osiedla – to wreszcie uregulowana sprawa odwodnienia Agatowej. Bez odwodnienia nie było żadnej możliwości budowy chodnika na całej długości ulicy.

 

http://zikit.krakow.pl/sprawy-urzedowe/ ... wy-5ix2014

  • Thanks 1
Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 510
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Domagały przejezdna!

Już to gdzieś na facebooku zostało poruszone - jadąc zgodnie z przepisami 20 - 30 km/h przejeżdżanie przez progi powinno być łagodne i w miarę możliwości jak najmniej odczuwalne w samochodzie, a obecn

Weź nie pytaj o te kableWeź się za ten remont jużWeź tu ze mną, drogę budujWeź tu bądźWeź nie młodniej, asfalt staryWeź się starzej z łopatąRazem ze mnąIdź krok w krok dziurę zasyp będzie sztosWeź nie

Posted Images

Szkoda tylko, że budowa skończy się na ul. Nad Drwiną. Wąskie gardło w postaci świateł pod Rybitwami dalej będzie nas trzymać w szachu.

 

Ciekawe, czy w ogóle miasto ma w planach dociągnięcie Domagały aż do Śliwiaka. Z jednej strony światła i skrzyżowanie już tam czekają, z drugiej obecny projekt nie zakłada jakiejkolwiek rozbudowy skrzyżowania Domagały z Nad Drwiną aby puścić trasę na wprost ...

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 4 weeks later...
Ciekawe, czy w ogóle miasto ma w planach dociągnięcie Domagały aż do Śliwiaka.

 

W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego jest przewidziane to połączenie. Tam będzie musiał powstać mostek nad rzeką

'Drwina Długa" więc to podroży koszty, dlatego zapewne najpierw etap połączenia z ulicą Nad Drwiną, a ten następny pewnie w czasie bliżej nieokreślonym.

 

Informacja o zwycięscy przetargu na budowę Igo etapu czyli samej kanalizacji: http://zikit.krakow.pl/sprawy-urzedowe/przetargi/wyniki-przetargow/5394-informacja-o-wyborze-najkorzystniejszej-oferty-znak-sprawy-5ix2014 czas realizacji do 15.12.2014 (zgodnie z informacją zawartą w ogłoszeniu przetargu)

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Chyba zaczynają się prace na Domagały od strony osiedla, w końcu! Mam nadzieję, że faktycznie uda im się zrobić wszystko w terminie i zyskamy drugą drogę dojazdową do osiedla.

 

Ciekaw tylko jestem, jak wykonanie odwodnienia i samej drogi przyspieszy budowę chodnika wzdłuż Agatowej. Jak Biedra otworzy swoje podwoje, będzie tam niezły ruch pieszy z osiedla.

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Na stronie 34 https://www.bip.krakow.pl/zalaczniki/do ... 7506/karta projektu budżetu Miasta Krakowa jest informacja o rozbudowie ul. Domagały. Jest to dopiero projekt budżetu. szczegóły albo w pdf-ie z linku albo w załączniku. Efekt jaki ma być osiągnięty w 2015 roku to: rozpoczęte roboty budowalne w zakresie rozbudowy ulicy. Faza B oznacza inwestycja w realizacji czyli jest szansa, że rozbudowa ulicy znajdzie się w ostatecznym projekcie :)

59be71f830c3c_budet2015domagay.png.27670e6fd596769ec076724408708412.png

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 1 month later...
Na szybką realizację inwestycji bym nie liczył.

Z tego co wiem, to całość opiewa na kwotę ok. 14 mln zł.

W budżecie na 2015 rok jest zaklepane 600 tys zł.

Udało mi się dowiedzieć, że planowany termin zakończenia to 2019 rok :-)

 

4 lata zlecą jak z płatka! :) Ważne, że wreszcie się coś ruszyło.

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 1 month later...

Wykonawca I-go etapu ledwo co wykonał podłączenia sieci do infrastruktury istniejącej w pod ulicą Agatową, a już na skrzyżowaniu Agatowej z Domagały (przy wjeździe do TF) zaczyna się droga rozjeżdżać. Kiepsko utwardzony grunt, mocno obciążony zakręt i fuszerka bardzo szybciutko wyszła na jaw. Nie długo ta ulica po wykonanych przyłączach się rozpadnie.

Trzeba będzie zacząć masowo pisać do ZIKiTu żeby nakazali wykonawcy wykonanie naprawy.

Ma ktoś sprawdzone ścieżki zgłaszania takich rzeczy?

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wykonawca I-go etapu ledwo co wykonał podłączenia sieci do infrastruktury istniejącej w pod ulicą Agatową, a już na skrzyżowaniu Agatowej z Domagały (przy wjeździe do TF) zaczyna się droga rozjeżdżać. Kiepsko utwardzony grunt, mocno obciążony zakręt i fuszerka bardzo szybciutko wyszła na jaw. Nie długo ta ulica po wykonanych przyłączach się rozpadnie.

Trzeba będzie zacząć masowo pisać do ZIKiTu żeby nakazali wykonawcy wykonanie naprawy.

Ma ktoś sprawdzone ścieżki zgłaszania takich rzeczy?

 

Epuap. Ja Zikit nękam co chwilę czymś :P

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Zgubne nadzieje.... że nowa droga wyjazdowa z osiedla będzie zbawieniem....

Owszem trochę zmieni układ komunikacyjny, szybko inni się zorientują i będą jeździli naokoło, byleby nawet jedno auto ominąć (tak jak teraz robią skróty przez hurtownie). Wraz z wybudowaniem S7 do Igołomskiej chwilę będzie lepiej (ale z powodu ułomnego węzła Wielickiego tylko trochę lepiej), pogorszenie nastąpi, gdy S7 wyjdzie poza Kraków na północ, bo ściągnie dużo ruchu z tamtego kierunku w okolice Lipskiej Saskiej. Dalej, wraz z modernizacją kolei, zwiększy się częstotliwość pociągów ( to dobrze), ale będzie mniejsza przepustowość przejazdów.

Co Nas może poratować... płatna autostrada, korzystna oferta kolei wraz z parkingami na wschód od Nas i przystanek kolei Złocień (byśmy sami mogli zostawić samochody i być po 15tu minutach na DG.

Sama domagały jak najbardziej się przyda, na czas blokady jedynego wyjazdu (nieważne z jakiego powodu)

To tak w wielkim skrócie....

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Zgubne nadzieje.... że nowa droga wyjazdowa z osiedla będzie zbawieniem....

Owszem trochę zmieni układ komunikacyjny, szybko inni się zorientują i będą jeździli naokoło, byleby nawet jedno auto ominąć (tak jak teraz robią skróty przez hurtownie). Wraz z wybudowaniem S7 do Igołomskiej chwilę będzie lepiej (ale z powodu ułomnego węzła Wielickiego tylko trochę lepiej), pogorszenie nastąpi, gdy S7 wyjdzie poza Kraków na północ, bo ściągnie dużo ruchu z tamtego kierunku w okolice Lipskiej Saskiej. Dalej, wraz z modernizacją kolei, zwiększy się częstotliwość pociągów ( to dobrze), ale będzie mniejsza przepustowość przejazdów.

Co Nas może poratować... płatna autostrada, korzystna oferta kolei wraz z parkingami na wschód od Nas i przystanek kolei Złocień (byśmy sami mogli zostawić samochody i być po 15tu minutach na DG.

Sama domagały jak najbardziej się przyda, na czas blokady jedynego wyjazdu (nieważne z jakiego powodu)

To tak w wielkim skrócie....

 

W większości punktów nie zgadzam się w powyższymi tezami. Wraz z modernizacją kolei przejazdy mają zniknąć. Pisałem o tym w innym wątku. Dodatkowo raczej widać tendencję do zamykania połączeń a nie tworzenia nowych (na kolei). Przystanek Złocień jest oczywiście jak najbardziej potrzebny! Tylko, że nie należy zakładać, że większość pracuje w ścisłym centrum i generalnie lata im dojazd na Dworzec Główny. Dla wielu ludzi ten przystanek nie zmieni niczego bo bilet zintegrowany KMŁ + MPK jest za drogi. Bilet zintegrowany KMŁ + MPK Sieciowy (pociągi od Bieżanowa do Balic) kosztuje 250 złotych. Za 250 zł robię 2 litrowym dieslem około 700 km. Żeby było osczędniej ostatnio kupiłem sobie demona prędkości zasilanego podtlenkiem LPG. Ten z kolei za 250 zł robi około 1500 kilometrów. Przy tych cenach nikt się z auta na komunikację zbiorową nie przesiądzie!

 

To tak w wielkim skrócie ;)

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...