Skocz do zawartości

Oddanie budynków


Rekomendowane odpowiedzi

"informujemy, że problem z wahaniem ciśnienia wody został zgłoszony jako usterka gwarancyjna do serwisu firmy WILO, która wykonywała montaż instalacji. W dniu wczorajszym serwisant był na obiekcie i stwierdził, że prawdopodobnie uszkodzony jest hydrofor dla budynku 45. Usterka jest diagnozowana i powinna być wkrótce usunięta." - informacja od zarządcy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, artwer napisał:

W budynku 45B nie ma ciepłej wody, zarządca nie odbiera. Ktoś coś wie na ten temat z innych źródeł? 

 

2 godziny temu, artwer napisał:

W budynku 45B nie ma ciepłej wody, zarządca nie odbiera. Ktoś coś wie na ten temat z innych źródeł? 

Kolo 11 rozmawiałam z zarządcą,bo miałam problem z ciśnieniem wody. Ciepła woda lała się malutkim ciurkiem,więc prawdopodobnie coś z tym robią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years later...

Dzień dobry,

 

Jestem w trakcie odbierania mieszkania przy ul. Domagały 45. Budynki zostały ukończone w lipcu 2021r. jednak przy pierwszej wizycie okazało się, że mieszkanie wymaga poprawek (krzywy sufit, pleśń i wilgoć na ścianach, regulacja drzwi, nieopisana skrzynka elektryczna etc.). Ustaliłem z deweloperem, że poprawki będą zrobione w ciągu 2ch tygodni. Niestety od tamtej pory przedstawiciele Murapol unikają spotkań na które byliśmy umówieni, rzadko odbierają telefony. Z tego co udało mi się ustalić, to żadna z poprawek nie została wykonana prawidłowo lub w ogóle, pomimo zapewnień przedstawicieli, że jest inaczej. Nie wyobrażam sobie wprowadzenia się do mieszkania z wilgocią na ścianach.

 

Czy Państwo mają/mieli podobne problemy przy odbiorze?

 

Pozdrawiam,

Jarosław 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
W dniu 12.08.2021 o 20:51, JaroSat napisał:

Niestety od tamtej pory przedstawiciele Murapol unikają spotkań na które byliśmy umówieni, rzadko odbierają telefony. Z tego co udało mi się ustalić, to żadna z poprawek nie została wykonana prawidłowo lub w ogóle, pomimo zapewnień przedstawicieli, że jest inaczej. Nie wyobrażam sobie wprowadzenia się do mieszkania z wilgocią na ścianach.

 

 

Taka sama sytuacja! Minęło ponad 40 dni od wstępnego odbioru. Dwa razy dostałem wiadomość, ze wszystko poprawione, ale było zrobione kompletnie nic. Wysłałem wezwanie. Brak odpowiedzi. Blok 45D. 

Widzę ,że w  bloku 45C dość dużo mieszkań prawie wykończoną. Ale 45D jakiś wadliwy blok. Wilgoć i pleśń prawie w każdym mieszkaniu.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...