Skocz do zawartości

Oddanie budynków


Rekomendowane odpowiedzi

MY !

Działa przez chwile . Czasem dzień czasem dwa a czasem parę godzin i zima. Czasami nie działa prze kilka dni. Zgłaszamy to codziennie odkąd włączyli ogrzewanie na stałe (czyli już jakiś czas).

Ostatnio walnęliśmy już maila do Metropolis bo to przegięcie. Płacimy za coś, czego nie ma. Posprawdzali, stwierdzili, że wina po stronie wykonawcy.

Zgłosili ponoć do kierownika budowy i coś tam mają poprawiać bo jest źle zrobione.

 

Oczywiście dotyczy to budynku 45B.

Edytowane przez Polina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Polina napisał:

MY !

Działa przez chwile . Czasem dzień czasem dwa a czasem parę godzin i zima. Czasami nie działa prze kilka dni. Zgłaszamy to codziennie odkąd włączyli ogrzewanie na stałe (czyli już jakiś czas).

Ostatnio walnęliśmy już maila do Metropolis bo to przegięcie. Pacimy za coś, czego nie ma. Posprawdzali, stwierdzili, że wina po stronie wykonawcy.

Zgłosili ponoć do kierownika budowy i coś tam mają poprawiać bo jest źle zrobione.

 

Oczywiście dotyczy to budynku 45B.

A dostaliście jakąś oficjalna odpowiedź co wyk owca z tym robi? I na jaki adres pisaliście do Metropolisu bo ja ciągle dzwonię i mnie zbywaja więc też nasmaruje email

Edytowane przez Maciek1895
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My (blok 45a) tez mamy problem z ogrzewaniem od samego początku. Chodziłem z tym do kierownika budowy jak jeszcze był na miejscu i dostałem informacje ze z ich strony jest wszystko ok. Jedyne co mi w miarę sensownego powiedział to, to podobno jak ludzie zdejmują grzejniki przy remontach to się system zapowietrza i ogrzewanie nie działa prawidłowo. Ale moja żona dostała informacje od jednego z pracowników budowy że administrator przykręca ogrzewanie w naszym bloku bo jeszcze wszyscy nie odebrali mieszkań i nie wszyscy płaca czynsz i im się nie opłaca puszczać pełnego grzania. Ile w tym prawdy to nie wiem. Ale tez mam zamiar od jutra dzwonić codziennie o to ogrzewanie bo to już przesada jest. W końcu płacimy za zarządzanie budynkiem a nie robią nic!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oficjalnej odpowiedzi co wykonawca robi, oczywiście, że nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Przecież to Murapol, tu nigdy nic oficjalnie i na pewno nie wiadomo :), nie wymagajmy od nich cudów :D.....

Co do rzekomego odkręcania grzejników itd tez nam to wmawiali przez 1 miesiąc, później już przestali, gdy się okazało że większość mieszkań skończona a w pozostałych nikt nic nie robi a ogrzewanie przestaje samo z siebie działać.

 

Więc w sumie, jeśli komuś nie działa ogrzewanie, zgłaszajcie im to, może wkońcu wezmą się za robotę i coś poprawią.

 

A maile do Metropolis pisaliśmy przez tego Familoca całego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Maciek1895 napisał:

Czy ktoś ma problem z ogrzewaniem? 

U nas grzejniki cały czas są letnie (w dnień chłodniejsze w nocy cieplejsze) ale to w sumie wystarcza do nagrzania na 22-23*. Przerw nie zauważyłem (1piętro). Macie założone głowice albo odkręcone te nakrętki na zaworach całkowicie? Czy macie też szczelne połączenie uszczelki progu z drzwiami po ich zamknięciu? Sprawdzaliście czy grzejniki rzeczywiście nie są zapowietrzone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, artwer napisał:

U nas grzejniki cały czas są letnie (w dnień chłodniejsze w nocy cieplejsze) ale to w sumie wystarcza do nagrzania na 22-23*. Przerw nie zauważyłem (1piętro). Macie założone głowice albo odkręcone te nakrętki na zaworach całkowicie? Czy macie też szczelne połączenie uszczelki progu z drzwiami po ich zamknięciu? Sprawdzaliście czy grzejniki rzeczywiście nie są zapowietrzone?

Przez uszczelek w progu mam zimne grzejniki? Grzejniki rozkrecone na max metropolis potwierdziło jakiś problem bo nie dotyczy to tylko naszego mieszkania tylko więcej. Najgorsze jest to metropolis dopiero jutro ma sprawdzać z wykonawcą o co chodzi więc kolejny dzień w zimnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Maciek1895 napisał:

Przez uszczelek w progu mam zimne grzejniki? Grzejniki rozkrecone na max metropolis potwierdziło jakiś problem bo nie dotyczy to tylko naszego mieszkania tylko więcej. Najgorsze jest to metropolis dopiero jutro ma sprawdzać z wykonawcą o co chodzi więc kolejny dzień w zimnie.

Nie, ale miałem na myśli że u mnie są ledwo letnie a jest cieplo, wszesniej w ogóle nie dogrzewały bo były nieszczelne drzwi. Jeśli masz całkiem zimne to co innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My też zgłaszamy od kilku dni i dziś dostałam informację że jutro Pan z Metropolis umówiony jest z wykonawcą ogrzewania i mają naprawiać. Ale dobrze że więcej osób to zaczęło zgłaszać bo wcześniej wmawiali nam że mamy zapowietrzone a dopiero teraz zaczęli działać - znaczy zaczną mam nadzieję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, mwpawel napisał:

Wydaje mi się że w czynszach mamy zawarte już wszystkie opłaty łącznie ze sprzątaniem bloków i osiedla.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Pytam, gdyż wysłałem dwa zapytania do zarządcy (jeden przez ten cały familoc, który chyba poszedł w próżnię a drugi bezpośrednio na maila), które pozostały bez odpowiedzi. Drzwi wejściowe i klatki schodowe nie zostały przetarte nawet miotłą więc rozumiem, że teraz płacimy mniej a potem dojedzie dodatkowy koszt sprzątania klatek. Jeżeli w aktualnych opłatach jest wliczone sprzątanie to powinniśmy otrzymać zwrot skoro klatki nie są sprzątane (przynajmniej ta, w której mieszkam, bud. 45).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam, gdyż wysłałem dwa zapytania do zarządcy (jeden przez ten cały familoc, który chyba poszedł w próżnię a drugi bezpośrednio na maila), które pozostały bez odpowiedzi. Drzwi wejściowe i klatki schodowe nie zostały przetarte nawet miotłą więc rozumiem, że teraz płacimy mniej a potem dojedzie dodatkowy koszt sprzątania klatek. Jeżeli w aktualnych opłatach jest wliczone sprzątanie to powinniśmy otrzymać zwrot skoro klatki nie są sprzątane (przynajmniej ta, w której mieszkam, bud. 45).


Wydaje mi się że cały czas płacimy za wszystko między innymi zarządzanie, a nie można się nawet niczego dowiedzieć. Po prostu zarządca nie wywiązuje się ze swoich obowiązków.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.03.2019 o 12:27, Lukasz napisał:

Ile wynosi pierwszy czynsz po odbiorze mieszkania? Do ilu dni po odbiorze ma być płatność

Posiadam nieodparte wrażenie że zarządca ma wyj....e na to aby raz w tygodniu przyjechać i sprawdzić w jakim stanie są posprzątane klatki schodowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem od dwóch tygodni regularnie w budynku i klatka nie została ani razu nawet zamieciona miotłą stąd mój mail. Drzwi wejściowe jak były umazane i ukurzone kilka tygodni temu tak są dalej. Zachęcam innych do "nękania" zarządcy w tym temacie, skoro płacimy to wymagajmy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...