Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

59 minut temu, OneManArmy napisał:

Cześć. Chciałbym zakupić nowy wideorejestrator. Mój nie zdał egzaminu. Polecacie coś sprawdzonego w przedziale 300-500zl?

Camroad 6.1 - nie polecam :) Generalnie nagrywa i nic się z nim nie dzieje jednak jakość nagrań pozostawia bardzo wiele do życzenia. Ja celowałbym w coś 4K żeby nawet w przypadku większej odległości od innego samochodu móc odczytać jego numer rejestracyjny.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Korzyształem z DvR R600 - obraz, szerokość nagrywania było ok, byłem zadowolony. 
Bubel był taki, że w chwili zderzenia kamera nie przesłała (nie zdążyła?) ostatniej klatki nagrywanego filmu na kartę SD tym samym miałem nie pełny film. Nie wiem co zawiodło, kamera jest zasilana baterią ( ta niestety wytrzymuje max 15 sek.) lub z zapalniczki, którą podpina się do takiego doku ładującego. 
Oczekuję tego, żeby sytuacja się nie powtórzyła i żebym miał kompletne nagranie :P nie znam się na tym, ale może pomogłaby kamera ze zintegrowaną baterią? Parametry mogą być podobne.

https://www.komputronik.pl/product/324611/navitel-dvr-r600.html?gclid=EAIaIQobChMIr4TH0Lmt2AIVBy0ZCh2u3gAbEAAYAiAAEgLFYfD_BwE

Edytowane przez OneManArmy

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
W dniu 27.12.2017 o 17:11, OneManArmy napisał:

Cześć. Chciałbym zakupić nowy wideorejestrator. Mój nie zdał egzaminu. Polecacie coś sprawdzonego w przedziale 300-500zl?

Mam już drugi MiVue- pierwszy grzał się jak cholera (nawet zimą!), aż w końcu padł całkiem. Jakość nagrań OK. Drugi też się trochę grzeje (czy to normalne?) ale jakoś chodzi... Modelu nie pamiątam, ale to nie było 100-200zł, tylko ok 400-500 o ile pamiętam...

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
1 godzinę temu, OneManArmy napisał:

Korzyształem z DvR R600 - obraz, szerokość nagrywania było ok, byłem zadowolony.