Skocz do zawartości

Stacja kolejowa Złocień


Gość Rzulfrydz

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 month later...

Oj, nie liczyłbym na szybkie zakończenie prac. Dziś zauważyłem, że pod samym wiaduktem, gdzie już wcześniej ułożyli tłuczeń, a nawet zagęścili od nowa kopali dziury. Widziałem też porozrzucane rury, więc jest prawdopodobne że przypomnieli sobie o konieczności ułożenia rur, o których wcześniej zapomnieli. A tak na marginesie, tempo powstawania tego wiaduktu mnie powala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, greg45 napisał:

Oj, nie liczyłbym na szybkie zakończenie prac. Dziś zauważyłem, że pod samym wiaduktem, gdzie już wcześniej ułożyli tłuczeń, a nawet zagęścili od nowa kopali dziury. Widziałem też porozrzucane rury, więc jest prawdopodobne że przypomnieli sobie o konieczności ułożenia rur, o których wcześniej zapomnieli. A tak na marginesie, tempo powstawania tego wiaduktu mnie powala.

Też mnie to dziś zdziwiło i właśnie zastanawiałem się czy ułożony był tłuczeń po całej długości i ubity czy środek faktycznie został do odkopania czyli taka prowizorka 🤔 co do tempa wolałbym jednak aby prace związane z regulacją wód w naszym fyrtlu zdecydowanie przegoniły tempo budowy stacji która stanowi jedność z naszą niepozorną niteczką wodną bo ta pokazała nie raz że ma potencjał zrobić kuku ... 

image.png.9ce2c8645928194ad3b1b34de7e5e302.png

źródło: https://gazetakrakowska.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Franzz napisał:

Też mnie to dziś zdziwiło i właśnie zastanawiałem się czy ułożony był tłuczeń po całej długości i ubity czy środek faktycznie został do odkopania czyli taka prowizorka 🤔 co do tempa wolałbym jednak aby prace związane z regulacją wód w naszym fyrtlu zdecydowanie przegoniły tempo budowy stacji która stanowi jedność z naszą niepozorną niteczką wodną bo ta pokazała nie raz że ma potencjał zrobić kuku ... 

image.png.9ce2c8645928194ad3b1b34de7e5e302.png

źródło: https://gazetakrakowska.pl/

no dzisiaj to ich tam jest sporo, nigdy tylu pracownikow tam nie widzialem ;)

999EF8B5-1FAF-4618-A1B4-68894EB96FFB.jpeg

2EF7CAA8-3C7A-430C-9F1E-E30EBF39A3FE.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
Godzinę temu, luk82 napisał:

A do czego ten "zwężający się chodnik"- obok jezdni? Od strony osiedla ma jakieś 30cm szerokości- i lampę na środku- więc na pewno nie da się przejść/przejechać rowerem. Po drugiej stronie jest dużo szerszy...

Wrzuć na zdjęcie z góry albo z projektu strzałkę o które miejsce dokładnie pytasz, spróbujemy odczytać projekt i odpowiedzieć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja słyszałem "lepsze" wyjaśnienie po co ten "zwężający się chodnik" Otóż to ma być chodnik, dla tych którzy przeoczą "główny" chodnik ( ten z wyjściami na perony). I żeby nie szli po ulicy to zrobili im drugi chodnik w trosce o ich bezpieczeństwo. W tym śmiesznym kraju to wytłumaczenie wydaje mi się jak najbardziej prawdopodobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Dzień dobry,

W tym roku zakończą się prace przy moście kolejowym nad ul. Złocieniową. Przystanek będzie gotowy w przyszłym roku.

 

Pozdrawiam,

 

Piotr Hamarnik

Główny specjalista

ds. komunikacji i promocji w regionach
Centrum Realizacji Inwestycji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

To są złe wiadomości a nie dobre. Tam nie ma miejsca na samochody! To jest trasa gdzie nie ma chodnika, mostek w dalszej części jest tak wąski ze ledwo się pieszy z rowerem mija. Codziennie chodzi tam mnóstwo dzieci do szkoły. Otwarcie tam ruchu dla samochodów spowoduje codzienny koszmar i niebezpieczeństwo! dla pieszych i kierowców. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Aven napisał:

To są złe wiadomości a nie dobre. Tam nie ma miejsca na samochody! To jest trasa gdzie nie ma chodnika, mostek w dalszej części jest tak wąski ze ledwo się pieszy z rowerem mija. Codziennie chodzi tam mnóstwo dzieci do szkoły. Otwarcie tam ruchu dla samochodów spowoduje codzienny koszmar i niebezpieczeństwo! dla pieszych i kierowców. 

Proste rozwiazanie, jak nie otworzyli przejscia dla pieszych, to nie powinno sie tamtedy chodzic. Jak ludzie na wlasna reke chodza droga, to nic dziwnego ze moze dojsc do wypadku. Tak jak kiedys osoby zmotoryzowane musialy czekac na swoj "przejazd" to teraz osoby piesze musza poczekac na swoj, ot co.

Edytowane przez mocnyszwed
  • Confused 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pojawi się znak zakaz ruchu pieszych to wtedy masz rację. Dodam tylko ze piesi muszą chodzić lewa strona drogi lub poboczem gdy chodnik jest nieczynny. A do tej pory ruch pieszych był dozwolony warunkowo przez wykonawcę inwestycji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Aven napisał:

Jeśli pojawi się znak zakaz ruchu pieszych to wtedy masz rację. Dodam tylko ze piesi muszą chodzić lewa strona drogi lub poboczem gdy chodnik jest nieczynny. A do tej pory ruch pieszych był dozwolony warunkowo przez wykonawcę inwestycji. 

No ale pewnie warunkowo oznaczalo do czasu gdy droga nie jezdza jeszcze samochody... Nie bylo to "oficjalne" oddanie drogi, tak jak w tym przypadku, dlatego taka mozliwosc pewnie byla, nie mam nic do pieszych, ale uzyczyli droge pieszym na czas gdy ta nie zostanie oddana do uzytku, a w dalszym etapie bedzie pewnie chodnik.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Spostrzeżenia po wczorajszej "wizytacji": Mimo że był to 16 grudnia to przejazd pod wiaduktem nadal niedrożny (stało pośrodku niewielkie rusztowanie, a dalej szykana z barierek), postawiono już znaki drogowe (wg mnie na wysokości niezgodnej z rozporządzeniem o znakach drogowych), a nawet dopatrzyłem się wymalowanej linii podwójnej ciągłej na jezdni pod wiaduktem (ale tylko do połowy i jakaś taka wyblakła). Brak chodnika dla pieszych pod wiaduktem (w tym miejscu wykop którego wcześniej nie było, pewnie znów coś zapomnieli zakopać). Pracownicy mówili, że słyszeli o otwarciu przejazdu jeszcze w tym roku, ale nie bardzo w to  wierzą. Ja, niestety, też.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Na ktoś jakieś informacje w temacie? Zaraz koniec stycznia. Dziwi mnie, że od strony wjazdu w Złocieniową z Sucharskiego nie ma już znaku o ślepej drodze, jest natomiast maks. wysokość pojazdu. Tymczasem przejazd dalej zamknięty (tak było w poprzednią sobotę przynajmniej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Mufasa napisał:

Na ktoś jakieś informacje w temacie? Zaraz koniec stycznia. Dziwi mnie, że od strony wjazdu w Złocieniową z Sucharskiego nie ma już znaku o ślepej drodze, jest natomiast maks. wysokość pojazdu. Tymczasem przejazd dalej zamknięty (tak było w poprzednią sobotę przynajmniej).

Czekaja na lepsza pogode zeby zrobic chodnik, chyba po skargach ludzi nie otworzyli samego przejazdu. Mowili ze miedzy styczen - luty jakies 1,5 - 2 tygodnie temu. Ja sie zastanawiam jak ludzie i auta maja przejezdzac tam dalej za torami? Jak bylem na spacerze to przeciez to taka jakby dzika droga przez chwile... a potem mostek na 1 auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...