Skocz do zawartości
Gość Rzulfrydz

Stacja kolejowa Złocień

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 19.03.2019 o 06:57, cahar napisał:

Zamykają ale częściowo na 3 miesiące, będzie ruch wahadłowy. Jakoś torowisko muszą wymienić. Dodatkowo z tego co kojarzę to właścicielem samych przejazdów jest PKP a nie miasto.

Właścicielem jest PKP ale ZDM będzie opiniował zamknięcie. 

Jest XXI wiek można robić remonty bez zamykania jedynej lokalnej drogi. Wszystko kwestia dobrej organizacji i chęci. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, wojciecho napisał:

Jest XXI wiek można robić remonty bez zamykania jedynej lokalnej drogi. Wszystko kwestia dobrej organizacji i chęci. 

Przecież droga nie będzie zamknięta lecz zwężona. Poza tym, pozostawienie jej przepustowości nietkniętej jest w interesie nas wszystkich, no ale przepraszam jak oni Twoim zdaniem mieliby zrobić ten remont przejazdu nie zwężając go? Ustawią teleport dla samochodów?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, greg45 napisał:

Jak już zaczną remont Półłanki to na pewno w innym terminie. A to Polska właśnie.

Miejmy nadzieję że te dwie inwestycje jednak nie zgrają się w czasie bo mało kto z osiedla chciałby mieć utrudniony wyjazd w obu kierunkach.

 

W dniu 2.04.2019 o 09:22, Pat66 napisał:

Wiadomo kiedy ruszają remonty przejazdów ?

Na chwilę obecną najwcześniej pod koniec tego roku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Miał być kwiecień, teraz najwcześniej koniec roku? To ciekawe jak wyglada sprawa remontu Pollanki ?


Wpisałem w Google „Remont Półłanki” i na pierwszej stronie:

05e6b083f1e6e164004a0e22c6328355.jpg

http://zikit.krakow.pl/ogolne/227234,1787,komunikat,remont_nakladkowy_zniszczonych_fragmentow_na_ul__pollanki.html

Używanie wyszukiwarek nie boli



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Śledzik odpisałeś jak typowy użytkownik jednego forum - elektroda :) ale luźno, nie biorę do siebie docinek, nie każdy ma czas na grzebanie po necie, a forum używam do czerpania informacji o osiedlu i spraw z nim zeyazanych. Dzięki za info i mam nadzieje, że coś się im w planach nie rypnie :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Pat66 napisał:

Śledzik odpisałeś jak typowy użytkownik jednego forum - elektroda :) ale luźno, nie biorę do siebie docinek, nie każdy ma czas na grzebanie po necie, a forum używam do czerpania informacji o osiedlu i spraw z nim zeyazanych. Dzięki za info i mam nadzieje, że coś się im w planach nie rypnie :D

Nie każdy ma czas aby na forum  przerzucić  wiadomości dot. naszej dzielni , ja również polecam przeglądarkę którą katuję z rana zapytaniami typu : połłanki, złocień,atut, bieżanowska, lcc, murapol po czym ustawiasz zakładkę wiadomości i wyrzucone wszystko co świeże i dostępne dla internetowców bierzesz kawkę i przeglądasz jak gazetkę :) 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Śledzik odpisałeś jak typowy użytkownik jednego forum - elektroda  ale luźno, nie biorę do siebie docinek, nie każdy ma czas na grzebanie po necie, a forum używam do czerpania informacji o osiedlu i spraw z nim zeyazanych. Dzięki za info i mam nadzieje, że coś się im w planach nie rypnie


Moze dlatego, ze na elektrodzie tez mam konto. Czas na pisanie na forum masz a na wpisanie frazy w Google nie? Hmmmm... ciekawe ;)




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio oglądałem reportaż z budowy linii kolejowej i rzecznik kolei powiedział, że otwarcie stacji Złocień jest planowane na GRUDZIEŃ 2020. No to jeszcze 1,5 roku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, greg45 napisał:

Ostatnio oglądałem reportaż z budowy linii kolejowej i rzecznik kolei powiedział, że otwarcie stacji Złocień jest planowane na GRUDZIEŃ 2020. No to jeszcze 1,5 roku.

ja bym tam raczej nie ufał rzecznikowi PKP.... oni tam maja "Swój" własny świat, który zwykle jest oderwany od rzeczywistości.

Imo maja może zrobione 25% robót niezbędnych do otwarcia stacji i to w dodatku tych łatwiejszych,  wiec uważam ze do otwarcia stacji minie duzo więcej czasu niż mówi pan Rzecznik.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

 

16 minut temu, Wino napisał:

ja bym tam raczej nie ufał rzecznikowi PKP.... oni tam maja "Swój" własny świat, który zwykle jest oderwany od rzeczywistości.

Imo maja może zrobione 25% robót niezbędnych do otwarcia stacji i to w dodatku tych łatwiejszych,  wiec uważam ze do otwarcia stacji minie duzo więcej czasu niż mówi pan Rzecznik.

a ja uważam że uruchomią się z terminowo lub z nadwyżką czasu,  Strabag to nie są jakieś ogórki budowlane może mieli kilka wpadek w kraju ale raczej solidna spółka budowlana :)

wiedzieli co się szykuje i sprzęty czym prędzej zabrali aby czasu nie tracić czasu na awantury o kable w ziemi :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Coś niewiele się dzieje ostatnio w kwestii nowego przystanku kolejowego przy Złocieniowej - wiosną prace szły dość dynamicznie przy rozbudowie linii kolejowej, a teraz nie widać, aby coś postępowało. Chyba, że taki był plan i na razie to koniec...

Wczoraj natomiast widziałem, że prace remontowe na przystanku w Kokotowie idą dalej - peron od strony obwodnicy został rozebrany i chyba przygotowują teren pod budowę nowego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zamknięcie przejścia na prawie rok to spore "przegięcie". Przy budowie pierwszej części wiaduktu ruch pieszy odbywał się praktycznie bez przerwy. Jest to przecież jedyna droga którą pieszo można przedostać czy to do szkół, przedszkoli, czy autobusów 143 i 243. Chyba nikt nie wyobraża sobie, że na przykład dzieciaki do szkoły będą zasuwać przez przejazdy kolejowe na Półłanki. Już nie wspomnę o mieszkańcach domów na Sucharskiego (chociaż ostatnio zauważyłem że wykonali sobie "dzikie" przejście przez tory).  Tak więc RADNI I POSPOLITE RUSZENIE DO DZIEŁA !!!!!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, greg45 napisał:

Zamknięcie przejścia na prawie rok to spore "przegięcie". Przy budowie pierwszej części wiaduktu ruch pieszy odbywał się praktycznie bez przerwy. Jest to przecież jedyna droga którą pieszo można przedostać czy to do szkół, przedszkoli, czy autobusów 143 i 243. Chyba nikt nie wyobraża sobie, że na przykład dzieciaki do szkoły będą zasuwać przez przejazdy kolejowe na Półłanki. Już nie wspomnę o mieszkańcach domów na Sucharskiego (chociaż ostatnio zauważyłem że wykonali sobie "dzikie" przejście przez tory).  Tak więc RADNI I POSPOLITE RUSZENIE DO DZIEŁA !!!!!

Wchodzą w główny etap prac związanych ze stacją, Gregu45 co mamy zrobić zablokować dojazd koparek ? troszkę wyrozumiałości sorry ale zablokowanie na taki okres tej drogi nie jest dla mnie zaskoczeniem tu nie ma co szukać winnych na budowie tylko szukać pomysłów jak załagodzić utrudnienia no ludzie miejcie litość ... to nie Azja ! że tunele drążą w nocy i otwierają następnego dnia... otwórzmy oczy i patrzmy realnie. 

Edytowane przez Franzz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zamknięcie tego przejścia było kwestią czasu. I tak długo korzystaliśmy z tej możliwości klucząc pomiędzy pojazdami budowy - wzajemnie sobie przeszkadzając. Dojście do szkoły będzie kłopotliwe. Inaczej - nie będzie dojścia do szkoły. Jeśli w ogóle będzie szkolny bus - to tylko jeden kurs poranny i jeden powrotny. Jeśli będzie jedyny kurs 183 poranny,( ten, który niektórzy określili turystyczno krajoznawczym po Bieżanowie) to też będzie mało. Sami wiecie spacerując po Bieżanowie, że dotarcie z przystanku "Pod pomnikiem" do szkoły na Weigla jest  po prostu niebezpieczne. Problematyczne przejście dla pieszych pod kapliczką jest sporym wyzwaniem dla dorosłego a co dopiero dla dziecka. Pan Marcin ( nasz dawny Radny) świadkiem, bo sam tam wędrował z Panem Frankiem z byłego ZIKITu, dyrektorem SP 124 i przedstawicielami RR, co miało zaowocować bezpieczną drogą ale ze strony ZIKITu wyszło jak zawsze. Jedyne co uzdrowiłoby sytuację, to więcej przedłużonych kursów 183 ale to spotka się z dużym sprzeciwem szczególnie tych osób, których dzieci nie uczęszczają do rejonowej szkoły. Wiadomo, krótszy kurs autobusu to i cenne poranne minuty aby zdążyć na pętli na kolejną przesiadkę. No i nie ma złotego środka...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, iga napisał:

Zamknięcie tego przejścia było kwestią czasu. I tak długo korzystaliśmy z tej możliwości klucząc pomiędzy pojazdami budowy - wzajemnie sobie przeszkadzając. Dojście do szkoły będzie kłopotliwe. Inaczej - nie będzie dojścia do szkoły. Jeśli w ogóle będzie szkolny bus - to tylko jeden kurs poranny i jeden powrotny. Jeśli będzie jedyny kurs 183 poranny,( ten, który niektórzy określili turystyczno krajoznawczym po Bieżanowie) to też będzie mało. Sami wiecie spacerując po Bieżanowie, że dotarcie z przystanku "Pod pomnikiem" do szkoły na Weigla jest  po prostu niebezpieczne. Problematyczne przejście dla pieszych pod kapliczką jest sporym wyzwaniem dla dorosłego a co dopiero dla dziecka. Pan Marcin ( nasz dawny Radny) świadkiem, bo sam tam wędrował z Panem Frankiem z byłego ZIKITu, dyrektorem SP 124 i przedstawicielami RR, co miało zaowocować bezpieczną drogą ale ze strony ZIKITu wyszło jak zawsze. Jedyne co uzdrowiłoby sytuację, to więcej przedłużonych kursów 183 ale to spotka się z dużym sprzeciwem szczególnie tych osób, których dzieci nie uczęszczają do rejonowej szkoły. Wiadomo, krótszy kurs autobusu to i cenne poranne minuty aby zdążyć na pętli na kolejną przesiadkę. No i nie ma złotego środka...

Jest. Nic nie stoi na przeszkodzie aby rodzice dzieci które chodzą do SP124 znaleźli jakąś firmę transportową i odpalili dla swoich dzieci kilka kursów busem do szkoły. Ewentualnie można napisać "Nie ma złotego środka za darmo".

Ja wożę dzieciaki do szkoły (nie 124) samochodem i płacę za paliwo. Jeśli zamknięto by np. Bieżanowską na odcinku od Orła do Heleny musiałbym jechać obwodnicą albo inaczej jakoś - wydałbym więc więcej na paliwo. Ale bym wydał i tyle. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Patrząc tylko "z boku" na budowę, to może faktycznie szkoda, że tu nie budują "jak w Azji". Będąc tam miałem okazję zaobserwować budowę szybkiej kolei na estakadach podobnych do tej która biegnie nad skrzyżowaniem Powstańców Wielkopolskich, Wielickiej i Limanowskiego. Na przygotowane filary coś na podobieństwo suwnicy nasuwało przygotowane (razem z torami) kilkudziesięciometrowe przęsła. Odbywało się to nad normalnie funkcjonującą autostradą. Dwa dni i "po ptokach" (nie liczę oczywiście czasu na pozostałe prace, nie absorbujące jednak uwagi "gapiów"). Przypomnijcie sobie teraz ile to trwało w Krakowie  Podtrzymuję swoje zdanie, że jednak 10 miesięcy to "przegięcie". Stawiając pierwszy wiadukt sytuacja była analogiczna, a jednak dało się utrzymać ruch pieszy. Budowa stacji nie ma tu nic do rzeczy. Z planów stacji jakie się tu pojawiały wynikało że będzie ona poza obrębem stawianego wiaduktu, jedynie wejścia na perony będą z chodnika pod wiaduktem, ale ten chodnik ma być usytuowany po przeciwnej stronie w stosunku do obecnie funkcjonującej kładki. Więc można by też krzyknąć w drugą stronę: Inwestorzy miejcie litość. Faktycznie otwórzmy oczy i patrzmy realnie. Kilka kilometrów torów i ponad 3 lata! !! Była tu gdzieś informacja że stacja ma być otwarta dopiero w grudniu 2020. Przejście ma być zamknięte do czerwca. Wytłumaczenia są dwa. Albo przez pół roku stacja będzie czekać na uroczyste otwarcie. Albo prace nadal będą trwały tylko wtedy piesi nie będą już przeszkadzali

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, greg45 napisał:

"jak w Azji"

       Nieśmiało wspomnę że w tamtych rejonach jakoś dużo katastrof budowlanych, żeby nie było tak mi się wydaje. Co do naszego podwórka, konstruowanie maszynerii do przenoszenia gotowych przęseł na kilka sztuk tychże i jeszcze każde inne bo w łuku, przedzielone historycznym  wiaduktem....bez sensu.

   Nasze jeszcze bliższe podwórko, były zapewnienia że będzie utrzymane przejście, na czas całej inwestycji, ba dlaczego by nie miało być skoro do tej pory było, toż technicznie nie wiele się różni od tego co już stoi, budowa budową ale jakiś umiar w uciążliwości dla otoczenia też trzeba zachować. 

Zresztą to nie ważne, bo ta informacja została zdementowana :)   

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...