Kasiulka1829 0 Napisano 16 Kwiecień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 16 Kwiecień 2019 Hej, Czy któreś z Was składało reklamacje do murapolu? U mnie mieszkanie odebrane w grudniu, przyjeżdżam ostatnio a tu niespodzianka -ściana gipsowo-kartonowa odchodzi Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
hubertkantor 6 Napisano 16 Kwiecień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 16 Kwiecień 2019 Tak ja zglaszalem u nas zaczął przeciekać sufit podaczas ostatnich deszczy przy skosach na 4 piętrze. Wysłałem maila wraz z zdjęciami na reklamacje@murapol.pl Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
kachna901 1 Napisano 16 Kwiecień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 16 Kwiecień 2019 Ja też składałam ale to jedna wielka porażka jest tylko jedna osoba od reklamacji, wszystko długo trwa, nam przyszła odmowa poczta A w ten sam dzień jak przyszedł list przyjechał gość dopiero zobaczyć co się dzieje, więc koszmar... Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Franzz 263 Napisano 18 Kwiecień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 18 Kwiecień 2019 W dniu 16.04.2019 o 06:35, hubertkantor napisał: Tak ja zglaszalem u nas zaczął przeciekać sufit .podaczas ostatnich deszczy przy skosach na 4 piętrze. Wysłałem maila wraz z zdjęciami na reklamacje@murapol.pl Daj znać proszę co Murapol wymyślił w tej kwestii, aby tu nie zaśmiecać napisz na PW proszę. Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
artwer 23 Napisano 18 Kwiecień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 18 Kwiecień 2019 2 godziny temu, Franzz napisał: Daj znać proszę co Murapol wymyślił w tej kwestii, aby tu nie zaśmiecać napisz na PW proszę. Myślę że warto jednak taką informację zamieścić tutaj, na pewno więcej osób jest zainteresowanych sytuacją. 1 Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
hubertkantor 6 Napisano 30 Kwiecień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 30 Kwiecień 2019 W dniu 16.04.2019 o 06:35, hubertkantor napisał: Tak ja zglaszalem u nas zaczął przeciekać sufit podaczas ostatnich deszczy przy skosach na 4 piętrze. Wysłałem maila wraz z zdjęciami na reklamacje@murapol.pl Dostaliśmy odpowiedź na powyższą reklamacje. Nasza reklamacja została uznana za niezasadna gdyż wszystko było wykonane zgodnie z projektem itp. itd. Już odwołaliśmy się od tej decyzji. O dziwo ktoś coś robił na dachu i przestało przeciekać. Ale farba na ścianie odeszła zobaczymy co wymyśla na nasze pismo. Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Maciek1895 5 Napisano 30 Kwiecień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 30 Kwiecień 2019 Napiszcie do nich o protokół z naprawy powinni wam dać zaświadczenie co było zrobione Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Greg 46 Napisano 30 Kwiecień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 30 Kwiecień 2019 Pewnie niewiele wymyślą, poczekają aż znudzicie się czekaniem na kolejne zbywające odpowiedzi od nich i sami przemalujecie ścianę, jak to Murapol. Można by też zadzwonić po rzeczoznawcę budowlanego, żeby sporządził ekspertyzę ze wskazaniem powodu tego zamoknięcia, ale koszt pewnie byłby wielokrotnie wyższy niż odmalowanie ściany. Przykre jest to podejście do klienta po zakupie, współczuję tylko czasami panią w biurze Murapolu, że muszą świecić oczami i przekazywać klientom takie głupie odpowiedzi w sytuacji, kiedy wina dewelopera jest ewidentna. Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
cahar 37 Napisano 30 Kwiecień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 30 Kwiecień 2019 A tak się zastanawiam, jeśli masz ubezpieczenie mieszkania i zgłaszasz takie zalanie to czy ubezpieczyciel będzie próbował znaleźć winnego i z jego ubezpieczenia pobrać odszkodowanie? Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Kasiulka1829 0 Napisano 30 Kwiecień 2019 Autor Zgłoszenie Share Napisano 30 Kwiecień 2019 Ja dostałam pismo, iż murapol nie widzi uzasadnienia mojej reklamacji. No jasna siedziałam i gryzłam sobie ścianę z nudów żeby odpadła .... podejście do klienta masakra. Nie polecam murapolu te reklamacje to jakiś absurd Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Maciek1895 5 Napisano 1 Maj 2019 Zgłoszenie Share Napisano 1 Maj 2019 My dostaliśmy też takie pismo ze reklamacja bezzasadna a jak zadzwonilismy to Pan powiedział że wkradł się jakiś błąd i to przez przypadek. Jak bym wiedział na co się pisze to nie wybrał bym Murapolu ogólnie bałagan Panie w Biurze nic nie wiedzą terminów wogole nie trzymają i jeszcze nie potrafią wytłumaczyć dlaczego nie zaczęło się przenoszenie własności. Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Joanna89 1 Napisano 9 Maj 2019 Zgłoszenie Share Napisano 9 Maj 2019 Niestety mam ten sam problem. Deska imitujaca drewno na moim balkonie jest tal niehlujnie wykonana, ze nie da sie na to patrzec. Od stycznia nie moge sie doprosic by ktos sje tym zajal. Komorka lokatorska zaszczana przez budowlańców nie doprosilam sie dezynfekcji, zdezynfekowalam sama. Gdybym wiedziala, ze murapol to takie łajzy w zyciu nie kupilabym u nich mieszkania 1 Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Andrzejek 2 Napisano 6 Czerwiec 2019 Zgłoszenie Share Napisano 6 Czerwiec 2019 Jeśli zgłaszaliście reklamacje po odbiorze mieszkań/garaży/komórek - proszę i informację na PW jak są czy zostały te wnioski potraktowane?. Mam odbiór mieszkania, oczywiście z cieknącym dachem ( jest dach to ma cieknąć) który niby załatali i jest cacy ( bo nie pada deszcz) i tu jest problem bo nie ma jak sprawdzić naprawy bo chyba testu szczelności dachu "nie da się zrobić"? akurat na złość nie pada deszcz! Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
thomas89br 3 Napisano 12 Czerwiec 2019 Zgłoszenie Share Napisano 12 Czerwiec 2019 ależ oczywiście że się da ale taki ubogi 25m węża calowego do wody i lejesz po dachu Jakbyś nawet wylał kubik wody to będzie to koszt 10-12 zł a może uda się uwidocznić czy naprawa była zrobiona faktycznie czy tylko na papierze Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Andrzejek 2 Napisano 12 Czerwiec 2019 Zgłoszenie Share Napisano 12 Czerwiec 2019 9 minut temu, thomas89br napisał: ależ oczywiście że się da ale taki ubogi 25m węża calowego do wody i lejesz po dachu Jakbyś nawet wylał kubik wody to będzie to koszt 10-12 zł a może uda się uwidocznić czy naprawa była zrobiona faktycznie czy tylko na papierze Już taki pomysł przedstawiłem "inżynierom budowy" z pierwszego kontenera od strony atuta, tyle że miny mieli jakby zobaczyli dzika na rowerze swoją drogą taki prosty dach do wykonania i tak zje....ać ?! Najpierw mówiłem żeby wysuszyli ścianę tam gdzie zacieki później test wody Tak aby było widać czy cieknie- też miny mieli jakby zobaczyli dwa rowery na dziku! Polecam nie kupować u murapolu. Wszystkim polecam. Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
wieliczka 3 Napisano 13 Czerwiec 2019 Zgłoszenie Share Napisano 13 Czerwiec 2019 Murapol ma to do siebie, że budują dużo, tanio i byle jak.Szczególnie jak sami oszczędzają na materiałach.My w Wieliczce borykamy się praktycznie od 6 lat z reklamacjami.Indywidualnych reklamacji nigdy chyba nikomu nie uznali.Reklamacje części wspólnych w oficjalnych pismach odrzucili.Ale jak się ich przyciśnie przez telefon wiele rzeczy da się załatwić ale niestety na tzw. gębe.Ostatnio inżynier od reklamacji po informacji, że będziemy oddawać próbki betonu do laboratorium stwierdził, że betoniarnia dostarczyła pewnie certyfikat jakości betonu i mają czysto w papierach ale ze względów oszczędnościowych no wie Pan jak było....Bez komentarza. Dzwonić, dręczyć ile sie da.Najważniejsze rozpocząć korespondencję reklmacyjną i od każdej decyzji się odwoływać - przedłuża to bieg okresu reklamacyjnego. Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.