Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 16.04.2019 o 06:35, hubertkantor napisał:

Tak ja zglaszalem u nas zaczął przeciekać sufit .podaczas ostatnich deszczy przy skosach na 4 piętrze. Wysłałem maila wraz z zdjęciami na reklamacje@murapol.pl 

 

Daj znać proszę co Murapol wymyślił w tej kwestii, aby tu nie zaśmiecać napisz na PW proszę. 

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 2 weeks later...
W dniu 16.04.2019 o 06:35, hubertkantor napisał:

Tak ja zglaszalem u nas zaczął przeciekać sufit podaczas ostatnich deszczy przy skosach na 4 piętrze. Wysłałem maila wraz z zdjęciami na reklamacje@murapol.pl 

20190412_183218.jpg

Dostaliśmy odpowiedź na powyższą reklamacje.

Nasza reklamacja została uznana za niezasadna gdyż wszystko było wykonane zgodnie z projektem itp. itd.

Już odwołaliśmy się od tej decyzji. O dziwo ktoś coś robił na dachu i przestało przeciekać. Ale farba na ścianie odeszła zobaczymy co wymyśla na nasze pismo. 

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pewnie niewiele wymyślą, poczekają aż znudzicie się czekaniem na kolejne zbywające odpowiedzi od nich i sami przemalujecie ścianę, jak to Murapol. Można by też zadzwonić po rzeczoznawcę budowlanego, żeby sporządził ekspertyzę ze wskazaniem powodu tego zamoknięcia, ale koszt pewnie byłby wielokrotnie wyższy niż odmalowanie ściany. Przykre jest to podejście do klienta po zakupie, współczuję tylko czasami panią w biurze Murapolu, że muszą świecić oczami i przekazywać klientom takie głupie odpowiedzi w sytuacji, kiedy wina dewelopera jest ewidentna. 

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

My dostaliśmy też takie pismo ze reklamacja bezzasadna a jak zadzwonilismy to Pan powiedział że wkradł się jakiś błąd i to przez przypadek. Jak bym wiedział na co się pisze to nie wybrał bym Murapolu ogólnie bałagan Panie w Biurze nic nie wiedzą terminów wogole nie trzymają i jeszcze nie potrafią wytłumaczyć dlaczego nie zaczęło się przenoszenie własności. 

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 2 weeks later...

Niestety mam ten sam problem. Deska imitujaca drewno na moim balkonie jest tal niehlujnie wykonana, ze nie da sie na to patrzec. Od stycznia nie moge sie doprosic by ktos sje tym zajal. Komorka lokatorska zaszczana przez budowlańców nie doprosilam sie dezynfekcji, zdezynfekowalam sama. Gdybym wiedziala, ze murapol to takie łajzy w zyciu nie kupilabym u nich mieszkania

  • Like 1
Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 4 weeks later...

Jeśli zgłaszaliście reklamacje po odbiorze mieszkań/garaży/komórek - proszę i informację na PW jak są czy zostały te wnioski potraktowane?. Mam odbiór mieszkania, oczywiście z cieknącym dachem ( jest dach to ma cieknąć)  który niby załatali i jest cacy ( bo nie pada deszcz) ;) i tu jest problem bo nie ma jak sprawdzić naprawy bo chyba testu szczelności dachu "nie da się zrobić"? akurat na złość nie pada deszcz! 

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, thomas89br napisał:

ależ oczywiście że się da ale taki ubogi :) 25m węża calowego do wody i lejesz po dachu :) Jakbyś nawet wylał kubik wody to będzie to koszt 10-12 zł a może uda się uwidocznić czy naprawa była zrobiona faktycznie czy tylko na papierze :)

Już taki pomysł przedstawiłem "inżynierom budowy" z pierwszego kontenera od strony atuta, tyle że miny mieli jakby zobaczyli dzika na rowerze ;) swoją drogą taki prosty dach do wykonania i tak zje....ać ?! Najpierw mówiłem żeby wysuszyli ścianę tam gdzie zacieki później test wody Tak aby było widać czy cieknie-  też miny mieli jakby zobaczyli dwa rowery na dziku! Polecam nie kupować u murapolu. Wszystkim polecam. 

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Murapol ma to do siebie, że budują dużo, tanio i byle jak.Szczególnie jak sami oszczędzają na materiałach.My w Wieliczce borykamy się praktycznie od 6 lat z reklamacjami.Indywidualnych reklamacji nigdy chyba nikomu nie uznali.Reklamacje części wspólnych w oficjalnych pismach odrzucili.Ale jak się ich przyciśnie przez telefon wiele rzeczy da się załatwić ale niestety na tzw. gębe.Ostatnio inżynier od reklamacji po informacji, że będziemy oddawać próbki betonu do laboratorium stwierdził, że betoniarnia dostarczyła pewnie certyfikat jakości betonu i mają czysto w papierach ale ze względów oszczędnościowych no wie Pan jak było....Bez komentarza.

Dzwonić, dręczyć ile sie da.Najważniejsze rozpocząć korespondencję reklmacyjną i od każdej decyzji się odwoływać - przedłuża to bieg okresu reklamacyjnego.

Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...