Icek_KRK 0 Napisano 15 Styczeń Zgłoszenie Share Napisano 15 Styczeń 2 godziny temu, shellerini88 napisał: mozemy zmienic zarzadce, i wydaje mi sie to najlepsza opcja Kurde, a da się? Jestem też za. Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
shellerini88 2 Napisano 15 Styczeń Zgłoszenie Share Napisano 15 Styczeń 2 minuty temu, Icek_KRK napisał: Kurde, a da się? Jestem też za. przez pierwszy rok chyba nie, taki jest zapis w umowie. A potem jeżeli wspólnota przegłosuje to możemy. Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Icek_KRK 0 Napisano 15 Styczeń Zgłoszenie Share Napisano 15 Styczeń Przez pierwszy rok czy tylko w okresie deweloperskim? Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
pietka 0 Napisano 27 Styczeń Zgłoszenie Share Napisano 27 Styczeń Poszukuję miejsca postojowego na wynajem najlepiej wraz z komórką lokatorską (bez komórki również szukam). Proszę o kontakt pod nr. 531 292 276. Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Maciex 0 Napisano 5 Luty Zgłoszenie Share Napisano 5 Luty Cześć , Czy macie problem z wilgocią ścian? Po zauważeniu małych pofałdowań farby zmierzyłem hydrometrem kulkowym i w paru miejscach ponad 90%........ - zgłaszam do dewelopera , miał ktoś taki przypadek ? Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
mocnyszwed 46 Napisano 5 Luty Zgłoszenie Share Napisano 5 Luty 7 godzin temu, Maciex napisał: Cześć , Czy macie problem z wilgocią ścian? Po zauważeniu małych pofałdowań farby zmierzyłem hydrometrem kulkowym i w paru miejscach ponad 90%........ - zgłaszam do dewelopera , miał ktoś taki przypadek ? Chodzi Ci o takie odparzenia farby ktore wygladaja jakby powietrze pod nia bylo? Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Maciex 0 Napisano 8 Luty Zgłoszenie Share Napisano 8 Luty Tak dokładnie.... , w tych miejscach miernik u mnie wskazuje 80-90 % Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Tusio1911 1 Napisano 19 Luty Zgłoszenie Share Napisano 19 Luty Jak płaciliście podatek od nieruchomości skoro Urząd jest ciągle zamknięty? Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Rafal 6 Napisano 23 Luty Zgłoszenie Share Napisano 23 Luty Witam posiadam do wynajęcia miejsce postojowe w bloku B18 Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Mrowka1990 0 Napisano Zgłoszenie Share Napisano Czy ktoś z mieszkańców widział rozliczenia przesłane przez zarządcę wspólnoty za okres deweloperski? Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Tusio1911 1 Napisano Zgłoszenie Share Napisano 1 godzinę temu, Mrowka1990 napisał: Czy ktoś z mieszkańców widział rozliczenia przesłane przez zarządcę wspólnoty za okres deweloperski? Ja dostałem rozliczenie, ale musiałem wysyłać korektę ze zużycia wody i ogrzewania. Ich wartości były podane chyba losowo, bo kompletnie odbiegały od rzeczywistych wartości Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Mrowka1990 0 Napisano Zgłoszenie Share Napisano A koszty okresu u nikogo nie wzbudziły pytań? Nie wydają się wam one wysokie jak za okres kilku miesięcy? Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Tusio1911 1 Napisano Zgłoszenie Share Napisano 2 godziny temu, Mrowka1990 napisał: A koszty okresu u nikogo nie wzbudziły pytań? Nie wydają się wam one wysokie jak za okres kilku miesięcy? Koszty utrzymania części wspólnych i wywyoz odpadów u Nas to niecałe 1000 zł za okres deweloperski (trzy miesiące i ciut) Duży koszt za smieci jest spowodowany głupotą ludzką, gdyż pojemniki na kartony we wiacie śmietnikowej stały puste, a kontener był cały zawalony kartonami co skutkowały częstym wywozem jak i większym kosztem. Temat był poruszany przez nawigatora i ludzi na fb, ale co poniektórzy mają w dupie innych i patrzą się tylko na siebie. Wywóz nieczystości mógł być śmiało o 30%niższy niż jest. Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Mrowka1990 0 Napisano Zgłoszenie Share Napisano (edytowane) 4 godziny temu, Tusio1911 napisał: Koszty utrzymania części wspólnych i wywyoz odpadów u Nas to niecałe 1000 zł za okres deweloperski (trzy miesiące i ciut) Duży koszt za smieci jest spowodowany głupotą ludzką, gdyż pojemniki na kartony we wiacie śmietnikowej stały puste, a kontener był cały zawalony kartonami co skutkowały częstym wywozem jak i większym kosztem. Temat był poruszany przez nawigatora i ludzi na fb, ale co poniektórzy mają w dupie innych i patrzą się tylko na siebie. Wywóz nieczystości mógł być śmiało o 30%niższy niż jest. A to ciekawe co piszesz... Kwestia odpadów budowlanych to temat czarna dziura. Na początku informacja, że śmieci wyworzone mają być we własnym zakresie - i tak wielku czyniło, nie mając zielonego pojęcia o kontenerze, który pojawił się w listopadzie 2020 roku i równie szybko jak się zapełniał - znikł (WIELU Z NAS ZAPŁACIŁO PRYWATNIE EKIPOM REMONTOWYM ZA WYWÓZ ŚMIECI BUDOWLANYCH!!!). Oczywiście w trakcie krótkiej bytności kontenera - śmieci się walały, ludzie przyjeżdżali, wrzucali co mogli. Uwierz mi, że byli to nie tylko mieszkańcy, byli to również i pracownicy generalnego wykonawcy, zarządcy, mieszkańcy (choć na koniec roku 2020 nie zamieszkiwało nas wielu - teraz obserwuję stan około 50% - sami mieszkamy od stycznia 2021 - jako jedyni na naszym piętrze). Kontener był krótko, nie często opróżniany stąd też i śmieci w około, co skłoniło do jego zabrania. Niestety poniższe koszty przesłane wydają się być wysokie. Oto one przesłane do nas na email: W okresie deweloperskim zostały poniesione i rozliczone na wszystkich właścicieli następujące koszty: - koszty utrzymania nieruchomości : 24 411,21 zł - koszty odpadów komunalnych i budowlanych : 45 308,44 zł - koszty mediów indywidualnych : 41 876,78 zł I co do kosztów: - jakie 1000 zł za okres deweloperski? Chyba 1000 zł na miesiąc okresu deweloperskiego??? Bo tak to wygląda w zestawieniu przygotowanym przez zarządce dla mojego lokalu. Nie w rozbiciu na mieszkania...co zapewne uczyniłeś. Czy ktoś ze współmieszkańców prosił o wyszczególnienie kosztów ww.? Dobrze byłoby wiedzieć skąd i na co poszły te środki. Edytowane przez Mrowka1990 Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Tusio1911 1 Napisano Zgłoszenie Share Napisano (edytowane) 2 godziny temu, Mrowka1990 napisał: A to ciekawe co piszesz... Kwestia odpadów budowlanych to temat czarna dziura. Na początku informacja, że śmieci wyworzone mają być we własnym zakresie - i tak wielku czyniło, nie mając zielonego pojęcia o kontenerze, który pojawił się w listopadzie 2020 roku i równie szybko jak się zapełniał - znikł (WIELU Z NAS ZAPŁACIŁO PRYWATNIE EKIPOM REMONTOWYM ZA WYWÓZ ŚMIECI BUDOWLANYCH!!!). Oczywiście w trakcie krótkiej bytności kontenera - śmieci się walały, ludzie przyjeżdżali, wrzucali co mogli. Uwierz mi, że byli to nie tylko mieszkańcy, byli to również i pracownicy generalnego wykonawcy, zarządcy, mieszkańcy (choć na koniec roku 2020 nie zamieszkiwało nas wielu - teraz obserwuję stan około 50% - sami mieszkamy od stycznia 2021 - jako jedyni na naszym piętrze). Kontener był krótko, nie często opróżniany stąd też i śmieci w około, co skłoniło do jego zabrania. Niestety poniższe koszty przesłane wydają się być wysokie. Oto one przesłane do nas na email: W okresie deweloperskim zostały poniesione i rozliczone na wszystkich właścicieli następujące koszty: - koszty utrzymania nieruchomości : 24 411,21 zł - koszty odpadów komunalnych i budowlanych : 45 308,44 zł - koszty mediów indywidualnych : 41 876,78 zł I co do kosztów: - jakie 1000 zł za okres deweloperski? Chyba 1000 zł na miesiąc okresu deweloperskiego??? Bo tak to wygląda w zestawieniu przygotowanym przez zarządce dla mojego lokalu. Nie w rozbiciu na mieszkania...co zapewne uczyniłeś. Czy ktoś ze współmieszkańców prosił o wyszczególnienie kosztów ww.? Dobrze byłoby wiedzieć skąd i na co poszły te środki. Oczywiście, że kontener był krótko i dość późno dostawiony. Dla mnie osobiście bardzo mało się przydał i zdecydowanie mniej kosztowałby mnie wywiezienie reszty która dałem do kontenera. Kto tam wyrzucał śmieci to nie mam pojęcia bo nie widziałem. Widziałem raz za razem zawalony kartonami. O rozbicie kosztów co i za co najepiej napisać do osób które za to odpowiadają. Łącznie koszty w okresie deweloperskim za 75 m2 wyniosły ponad 1500 zł, w tym prawie 600 zł za media w mieszkaniu według zużycia. Takie wartości zostały wysłane na meila w załączniku wraz z ogólnymi kosztami. Edytowane przez Tusio1911 Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Mrowka1990 0 Napisano Zgłoszenie Share Napisano Godzinę temu, Tusio1911 napisał: Oczywiście, że kontener był krótko i dość późno dostawiony. Dla mnie osobiście bardzo mało się przydał i zdecydowanie mniej kosztowałby mnie wywiezienie reszty która dałem do kontenera. Kto tam wyrzucał śmieci to nie mam pojęcia bo nie widziałem. Widziałem raz za razem zawalony kartonami. O rozbicie kosztów co i za co najepiej napisać do osób które za to odpowiadają. Łącznie koszty w okresie deweloperskim za 75 m2 wyniosły ponad 1500 zł, w tym prawie 600 zł za media w mieszkaniu według zużycia. Takie wartości zostały wysłane na meila w załączniku wraz z ogólnymi kosztami. I stąd pytanie: czy ktoś pytał zarządce o koszty i ich składowe? U mnie wyszło dokładnie 1022 zł za miesiąc, co jest jakimś nieporozumieniem... Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Tusio1911 1 Napisano Zgłoszenie Share Napisano 12 minut temu, Mrowka1990 napisał: I stąd pytanie: czy ktoś pytał zarządce o koszty i ich składowe? U mnie wyszło dokładnie 1022 zł za miesiąc, co jest jakimś nieporozumieniem... Ile Masz za części wspólne i śmieci za ten okres w tabelce wysłane w meilu? Cytuj Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.