Skocz do zawartości

Manolo

Members
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Manolo

  • Tytuł
    Newbie
  1. Po ostatnich opadach śniegu między blokami 30 i 32 zostało odśnieżone chyba po 3 dniach, nie było opcji, żeby z wózkiem wyjechać na spacer. Jeżeli za coś płacimy, to mamy prawo domagać się, żeby ta usługa została wykonana. Rozumiem jakby dowaliło śniegiem w lipcu, wtedy wszyscy mogliby być zaskoczeni. Ale sypnęło w lutym, co w naszym położeniu geograficznym nie jest niczym nadzwyczajnym, a jest nawet czymś normalnym. Dodatkowo, zanim sypnęło wszędzie można było przeczytać, że idzie zima, srogi mróz i opady śniegu, więc naprawdę można było się na coś takiego przygotować.
  2. Zmiana urządzeń sieciowych lub ich modułów na światłowodowe to nie jest tania zabawa i jeżeli operator będzie to robił to raczej stopniowo (np. wymieniając urządzenia które akurat się zepsuły lub które straciły wsparcie producenta). Jeżeli operator już by zmienił te urządzenia na takie które obsługują tylko światło, a infrastruktura w budynku jest oparta na skrętce, to wtedy można zastosować media konwertery światło<>miedź. Dodatkowo, jeżeli w budynku jest wszędzie skrętka, to operator nie przyjdzie sobie i nie powie "Dobra, zaraz przestajemy działać po miedzi, będziemy operować tylko na
  3. Cześć, jak tam wygląda sytuacja? Zalało garaż?
  4. Witam przyszłych sąsiadów! Dostaliście już maila z kolejnymi płatnościami? Jak myślicie, czy to co się dzieje przy budynku B16, o czym można przeczytać w innym wątku na tym forum, może jakoś wpłynąć na opóźnienia naszego budynku? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...