Skocz do zawartości

wojtekp

Members
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

wojtekp's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Reputacja

  1. WItam, z pomocą 125 można się przesiąść też na Małym Płaszowie w jakiś tramwaj. Ma to tę dodatkową zaletę, że to pętla i nawet czekając siedzi się na wybranym dowolnie miejscu i nie marznie się na mrozie - z punktu widzenia wygody w zimie polecam ;) Natomiast powrotna droga no to już trzeba zdać się na przesiadkę na przystanku na 125. Którąkolwiek drogą, dojazd powrotny jest bardziej uciążliwy. Polecam rzeczywiście dojazd rowerem w tamte rejony drogą kolejową, a potem ścieżką - może się okazać, że najszybszy.
  2. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi Cóż, krótko, bo praca czeka. Spodziewałem się zupełnie innych odpowiedzi (ale takie jest życie a ja mam poglądy demokratyczne -> jestem w mniejszości) Podsumowując: mieszkańcy Złocienia (estymując z małej próbki) NIE SĄ za rozwijaniem transportu zbiorowego - OK (sam nie jestem stałym mieszkańcem więc nie mam w tym tym bardziej wielkiego interesu) Dzięki, za próby przekonania mnie do samochodu (nie trzeba ale rozumiem, że z dobrych intencji wynikają) W zasadzie było to pouczające - myślałem, że rzeczą oczywistą jest, że lepsza komunikacja miejska oznacza też łatwiejsze życie kierowców... Polecam jedynie (i to w dobrej wierze - by mieszkańcy Złocienia (jak zakładam na forum są jednak w większości ludzie, którzy wiążą się z tym miejscem na lata) - policzyć ilość balkonów w nowo budowanych blokach, oszacować ilość samochodów, które napłyną na Złocień w najbliższych latach + założyć, że osiedle składa się w dużej części z młodych małżeństw, które w przeciągu kilkunastu lat dopracują się małej armii nowych nastolatków, z których co drugi będzie chciał mieć prawo jazdy.... (bo komunikacją się nie da...) Wasze miejsce Wasz wybór Pozdrawiam - z żalem stwierdzając, że jestem jedyną osobą, która się wypowiedziała a która w praktyce korzysta z tego "korzystnego systemu przesiadkowego" (polecam eksperymentalnie dojechać np po 20tej w zimę z Bonarki na Złocień Pozdrawiam serdecznie
  3. mała poprawka: nie wiem czy to nie błąd w danych ale samo jedno LCC chwali się, że powstanie 1600 nowych mieszkań? to chyba niemożliwe? ile to oznacza nowych samochodów przy wyjeździe ze Złocienia?
  4. Dziękuję za opinię.. A wg mnie... autobusy łączące Złocień z takimi okolicami jak centrum będą miały coraz większy sens w związku: 1. z systematycznym ograniczaniem ruchu samochodowego w centrum miasta 2. pojawieniem się na Złocieniu setek nowych samochodów w najbliższym czasie 3. coraz bardziej zmniejszającym się poczuciem u kierowców, że "jak dowalimy tym co jeżdżą MPK to na pewno nam się od tego poprawi" 4. część kierowców jednak przesiądzie się do autobusów, dzięki temu zmniejszy się ilość aut w korkach Cóż... na razie próbuję komunikacją... jak się nie uda, ja też sprowadzę na Złocień samochód (skoro Pan tak bardzo promuje jazdę samochodem...)... będzie jeden więcej samochód, jedno miejsce parkingowe mniej, jeden więcej samochód na wyjeździe na Półłanki, większe zanieczyszczenie... może się nie da skoro sami mieszkańcy uważają, że się nie da i że się nie opłaca, to kto ma uważać inaczej?
  5. Bardzo dziękuję za odpowiedź! Mam nadzieję w takim razie, że na jednej próbie się nie skończy. Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje o tego typu działaniach (i ewentualnie gdzie się mógłbym podpisać w sprawie poprawy takiej komunikacji). Dziękuję za informację o Komitecie (właśnie, po długim czasie, znów sprowadziłem się na Złocień i nie wiedziałem o jego istnieniu) Dziękuję i pozdrawiam
  6. Dzień dobry Państwu Mam pytanie z ciężkiej kategorii wagowej. Zastanawiam się mianowicie czy jest możliwe wnioskowanie do władz o ściślejsze powiązanie Złocienia z resztą miasta za pośrednictwem zwiększonej liczby linii autobusowych dojeżdżających na osiedle. Osiedle rozbudowuje się w ogromnym tempie. Nie mam ścisłych danych o ile zwiększy się liczba mieszkańców w najbliższym czasie (byłbym wdzięczny za udostępnienie takich danych). W każdym razie od co najmniej kilku lat niewiele zmieniło się w kwestii dojazdu do np takich rejonów jak Aleje, Powstańców czy Bagatela. Wciąż słabiutko wygląda kwestia autobusów nocnych... a należy domniemywać, że coraz większa liczba ludzi potrzebuje dojazdu w dzień i w nocy. Za "chwilę" może się także okazać, że całkiem przytkamy drogi wyjazdowe nowymi prywatnymi samochodami nowych mieszkańców... Nie tylko piszę tu o zapewne trudnym procesie uruchamiania nowych linii ale także o przedłużaniu tras już istniejących, takich jak np. 173, 183, 669. Urchomieniu nocnych także w tygodniu... Czy jest taka potrzeba u mieszkańców (czy tylko u mnie I co trzeba by było zrobić, by ewentualnie zawalczyć o takie zmiany? Pozdrawiam wszystkich noworocznie WojtekP
×
×
  • Dodaj nową pozycję...