Skocz do zawartości

michas85

Members
  • Zawartość

    148
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana michas85 w Rankingu w dniu 22 Lipiec

michas85 posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

24 Excellent

1 obserwujący

O michas85

  • Tytuł
    Advanced Member

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Możliwe, często są tam ślady spalonych opon. Podjechać, klucz do kół w dłoń i wiadomo....
  2. Bo to cebula-tuning, golfy 3 i civiki mają ryczeć a nie jechać.
  3. Miałem zadać dokładnie takie samo pytanie co to za idiota, najpierw słychać pisk i ryk wydechu jak z rynny w okolicy Atuta po czym za chwile jest już między Malachitową 8-10 i ruraaaaa. Mercedes na niemieckich blachach mówicie.
  4. Zgadzam się z przedmówcami w kwestii ograniczenia ilości tych progów oraz ich konstrukcji na jakieś bardziej opływowe bo przy obecnych komfort przejazdu przy 20km/h jest żaden. A co do amatorów upalania gumy to takich przy ich super niskich zawieszaniach i niskoprofilowych oponach na aluskach zmusi do zwolnienia nawet 5 cm ponad asfalt.
  5. michas85

    Biedronka

    Przed 23 wczoraj było słabo (kolejka około 20 osob), rano o 5 wbiłem bez kolejki ale juz po wyjściu czekało około 10 osób. Już w trakcie zakupów usłyszałem od obsługi, że jak na tą godzinę to rekord.
  6. michas85

    Biedronka

    Też jestem ciekawy.
  7. Odpuszcze jak użyjesz swojej łepetyny, mnie po pierwsze odstręcza zaglądanie komuś w okna bo ani dla mnie nie ma tam nic co powinno mnie ciekawić ani dla wlaściciela nie mam tam nic do szukania. Po drugie to kultura i poszanowanie prywatności (chyba że dotyczy tylko podglądania mlaskania-to absolutnie ok). A po trzecie, żebym miał komfort mieszkania z innymi to powinienem według ciebie zamalować okna na czarno żebym nie miał powodów do wypowiadania się że zachowanie innych MOGŁO BY BYĆ MNIEJ NIEPRZYJEMNE. Bardziej drukowanymi sedna sprawy nie da się zapisać.
  8. Tak, nie opiekowałem, nie musisz mi też nic wyjaśniać, nie zabraniam też nikomu posiadania psa, kota, rybek czy osła na balkonie. Chce mieć komfort mieszkania a takie sytuacje mój komfort zaburzają. Skoro ja potrafię zrozumieć miłość do „braci mniejszych” to oczekuje też zrozumienia od drugiej strony. A dyskusja zmierza w stronę ja mam psa więc robie co mi pasuje a zdanie tych co psa nie mają mnie nie interesuje. A pomyślałeś, że mogę mieć jadalnie i stół przy oknie, jeść smaczny obiad i przyglądać się srającemu pół metra ode mnie pieskowi? Smacznego?
  9. Oczywiście, ja to rozumiem, ale można tego psiaka trzymać na tej smyczy przy nodze a nie dawać mu 4 metry luzu żeby walił pod samym oknem. Mniej więcej chyba kumacie o co chodzi.
  10. Dobra, myślałem, że w czasach Dżoan jest to zrozumiałe. Nie mam urazy 😄
  11. Przepraszam Panie „ święte polskie znaki”😜😀 btw często w internetach pojawiają się rożne obrazki z tekstem, w którym litery w słowach są pozamieniane. Ludzki mózg podobno sobie radzi z takimi cudami.
  12. Czesc, jak zapewne wielu mieszkancow osiedla przez caly tydzien pracuje w domu. Urzadzilem sobie elegancki office z pokoju dziecka, biureczko ustawione ładnie pod window coby miec jak najwiecej sun i swiezego powietrza. I co sie dzieje. Nasze kochane osiedlowe czworonogi zalatwiaja mi sie pod samiutkim oknem, nieduzo brakuje zeby sr.... mi na parapet. Na szczescie ogarnieci opiekunowie sprzataja po swoich dog’s. Mimo wszystko zastanawiam sie, czy nie mozna tego psa chociaz troche, troszeczke odciagnac ta smycza od tego okna. Nie mowie juz, ze mozna by bylo spacerowac i czekac na poopoo na traw
  13. Rano (okolo 7) jest ok ale po 14 jak koncza prace w tych wszystkich firmach ktore sa przy Nad Drwina+ ciezarowki z cla+ wywrotki ze zwirowni stoi sie praktycznie od skrzyzowania Domagaly/Nad Drwina, do ktorej-nie wiem.
  14. W koncu jest, o ile rozwiazalo to w duzym stopniu problem to mamy w perspektywie faktycznie systematyczne zwiekszanie ilosci mieszkancow, wlot Domagaly w ulice Sliwiaka jest sprawa kluczowa dla pelnego komfortu. Wyjechanie z ulicy Nad Drwina w ulice Pollanki po godzinie 14 nie jest takie kolorowe i swoje trzeba odstac (fakt, odcinek jest relatywnie krotszy niz od skrzyzowania z Agatowa ale trzeba liczyc na laske kierowcow ktorzy pozwola wlaczyc sie do ruchu). Moze za kolejne kilka lat......
×
×
  • Dodaj nową pozycję...