Skocz do zawartości

tkropiowski

Members
  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O tkropiowski

  • Tytuł
    Advanced Member
  1. Dziękuję za wsparcie jeszcze raz, ale nie kandyduję tym razem. Oto lista osób ubiegająca się o mandat Radnego Dzielnicy XII z naszej enklawy: 1. DZIWISZ JERZY wiek: 63 zawód: PRACOWNIK SŁUŻB SPOŁECZNYCH zam. TOPAZOWA popierany przez: NIEZALEŻNY 2. HRYCANIUK PIOTR wiek: 31 zawód: STARSZY SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ zam. CZARNOCHOWICKA popierany przez: PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ 3. KOPEK TOMASZ wiek: 23 zawód: STUDENT zam. TOPAZOWA popierany przez: NIEZALEŻNY 4. KWIATKOWSKI JAKUB wiek: 31 zawód: MGR INŻ. AUTOMATYKI I ROBOTYKI zam. HENRYKA I KAROLA CZECZÓW popierany przez: PLATFORMA OBYWATELSKA RP 5. REGIEŃCZUK JUSTYNA wiek: 25 zawód: DIETETYK zam. MALACHITOWA popierany przez: KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW JACKA MAJCHROWSKIEGO 6. SZYMAŃSKI MARCIN wiek: 44 zawód: HANDLOWIEC zam. TOPAZOWA popierany przez: NIEZALEŻNY 7. WCISŁO LUCJAN wiek: 58 zawód: MGR INŻ. BUDOWNICTWA WODNEGO zam. GRZECHA popierany przez: STOWARZYSZENIE KOLARSKIE POMPOWNIA 1890 Moim zdaniem najlepszy wybór to Marcin Szymański. Człowiek czynu i nieszablonowych rozwiązań, mieszkający tu od lat i oddany całkowicie Złocieniowi.
  2. Więc tak; remont pobocza został wykonany tylko do połowy Agatowej, gdyż resztę tj. do ul. Półłanki wykona Biedronka. Na brakującym odcinku zostanie wybudowany chodnik przy okazji remontu całego skrzyżowania Agatowej (chodnik, 2 pasy ruchu w każdą stronę, 2 zatoki autobusowe). Do wtorku zaś zostaną jeszcze zainstalowane punkty odblaskowe na zakręcie Agatowej dla poprawy widoczności krawędzi pobocza i bezpieczeństwa pieszych. Remont tarczy skrzyżowania nie jest jeszcze sprecyzowany, ale raczej będzie to I kwartał 2015.
  3. Zanim rozpocznie się „zażarta” kampania wyborcza (w naszym okręgu aż 7 kandydatów) chciałbym podziękować za możliwość opiniowania w Państwa imieniu i pracy w samorządzie oraz przedstawić listę inwestycji wskazanych z budżetu RDXII: 2011: zabezpieczenie zbiornika i rowów odwadniających na skrzyżowaniu Półłanki/ Agatowa, monitoring ul. Półłanki (na skrzyżowaniu z Sucharskiego) 2012: remont nawierzchni ul. Domagały, Nefrytowej i fragmentu Braci Czeczów (w tym budowa chodnika przy pętli wraz ze Spółdzielnią), remont pętli autobusowej – poszerzenie i wzmocnienie krawędzi, wykonanie zieleńca na środku pętli 2013: budowa pobocza wzdłuż Agatowej (dojście do kościoła) z podbudową i linią rozdzielającą, remont nawierzchni Agatowej i przycięcie zieleni na zakręcie, budowa oświetlenia przy Agatowej (brakujący odcinek) 2014: remont skrzyżowania Półłanki/ Agatowa, budowa pobocza wraz z rozdzieleniem i oznakowaniem od jezdni od kościoła do ul. Półłanki Mam nadzieję, że są Państwo zadowoleni z poprawy komunikacji na Złocieniu, bo był to priorytet mojej kadencji. Dziękuję jeszcze raz za zaufanie i współpracę. Tomasz Kropiowski http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=1&mmi=12837 http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=1&mmi=12788
  4. Nie, na pewno nie. Zakres robót jest określony w specyfikacji. Firma budowlana wykonuje kilka remontów w tym samym czasie na terenie dzielnicy i sama sobie określa harmonogram. Zresztą mają czas określony do końca miesiąca. W razie czego będę oczywiście interweniował.
  5. Jedynym rozwiązaniem jest budowa i wpięcie odwodnienia Agatowej do Domagały, to nie ulega wątpliwości i to już wielokrotnie było wspominane, nie mniej uważam, ze nawet te klikanaście cm i większy przechył choć trochę poprawi stan na ulicy. Poza tym remont był naprawą nawierzchni.
  6. Remont odcinka Półłanek był przede wszystkim po to, żeby choć trochę poprawić sytuację wodną na skrzyżowaniu (dopóki nie ma odwodnienia Agatowej), aby było większe nachylenie w stronę rowów do odprowadzenia wody; no i stan nawierzchni też.
  7. A w październiku czeka nas kolejny remont (ale mniej obciążający), będzie robione pobocze wzdłuż Agatowej do końca, a na wąskim zakręcie odblaski dla poprawy bezpieczeństwa. http://www.przetargi.pl/remont_drog_i_c ... 07504.html [Zakres robót obejmuje: 1 - ul. Agatowa - remont pobocza, odcinek od wjazdu do Kaplicy w kierunku ul. Półłanki, ścinanie pobocza, podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego, dwuwarstwowa o łącznej grubości 20 cm, recyklina bitumiczna grubości 10 cm, powierzchniowe utrwalenie, linia krawędziowa, separatory, /kocie oczka/.]
  8. Nie, nie jestem zadowolony z opieki medycznej, ale cieszę się z tego, że w ogóle jest. W tej sprawie interweniowałem razem z radnym Szymańskim wielokrotnie, a w szczególności kiedy z przychodni zrezygnowano z Pani doktor Grabczyńskiej-Amborskiej. Niestety, ale żadne z naszych próśb, gróźb i merytorycznych rozmów nie zmieniło sytuacji. Z prostej przyczyny: przychodnia jest prywatna (filia Centrum Medycyny Profilaktycznej) i nie podlega zarządowi jednostek miejskich. Ponadto z braku pacjentów może nie można się tłumaczyć, ale z ilości osób zapisanych do przychodni już tak, gdyby każdy z osiedla przynależał do CMP byłoby łatwiej, a tak nie jest.
  9. Ja osobiście jestem przeciwny otwarciu Złocieniowej, uważam, że jesteśmy w stanie przecierpieć te dwa tygodnie, a może mniej. Ale zdaję sobie sprawę, że pewnej grupie osób to przeszkadza, brak wyjazdu w stronę Bieżanowa, dowóz dzieci do szkół, ale i nawet dojście na autobus do Sucharskiego. Ale z drugiej strony takie czasowe otwarcie Złocieniowej – też nie byłoby tragedii. Oczywiście bez przejazdu autobusów Tymczasem już zdążono otworzyć Złocieniową i postawić znaki. M. Szymański już interweniował w tej sprawie i ustalono, że Złocieniowa zostanie zamknięta, do momentu otwarcia ul. Półłanki w stronę Rybitw i zamknięcia do Bieżanowa. Wtedy zostanie otwarta, ale na krótki czas samego II etapu remontu i że w tym czasie na Złocieniowej będzie pilnować ruchu straż miejska.
  10. No raczej Tylko, że do tej pory nie można było tych rur wkopać, bo nie było ich gdzie wpiąć.
  11. Najnowsze informacje na temat ul. Domagały od Marcina Szymańskiego: Został rozpisany przetarg (2 tygodnie) na budowę ul. Domagały. Inwestycja ma być rozłożona na dwa lata i I etap ma się rozpocząć jeszcze w tym roku (roboty budowlane dot. odwodnienia). II etap w przyszłym roku (budowa drogi). Inwestycja ma obejmować przede wszystkim budowę odwodnienia do przepompowni, do której również zostanie podpięta ul. Agatowa. Nadto budowę drogi, której nawierzchnia zostanie wykonana w ramach współudziału deweloperów. --- Co moim zdaniem najważniejsze – oprócz drugiego wyjazdu z osiedla – to wreszcie uregulowana sprawa odwodnienia Agatowej. Bez odwodnienia nie było żadnej możliwości budowy chodnika na całej długości ulicy. http://zikit.krakow.pl/sprawy-urzedowe/ ... wy-5ix2014
  12. Taki wątek był na starym forum. Pod tym linkiem jest projekt, przedstawiony w ramach auditu rowerowego do nowobudowanych odcinków dróg: http://zikit.krakow.pl/audyty-rowerowe/ ... emper-omni Chciałem jednakże zauważyć, iż ostateczne rozwiązanie nie wpłynęło do opiniowania do RDXII, nie wiem więc czy jest obowiązujące, chyba, że Wydzial Architektury z góry zadecydował bez głosu doradczego mieszkańców poprzez RDXII, co niestety zdarza się. Nie mniej ja swoje uwagi przesłałem oraz opracowanie jednego z forumowiczów, teraz nie pamietam nicku z poprzedniego forum.
  13. Zawsze zdarzają się jakieś kwiatki Myślę, że na ten moment nie ma sensu korygować, bo i tak zaraz się zmieni rozkład jazdy na czas remontu. Proszę mi przypomnieć, albo śmiało proszę zgłaszać poprawki do ZIKiTu, najlepiej pod numer 12 6167445.
  14. Moim zdaniem jest to uczciwe rozwiązanie, chyba lepiej zorganizować jak najbliżej tymczasową pętlę z zapewnionym przejściem do autobusów dojeżdżających od strony Bieżanowa niż pomysł, aby w I etapie remontu 125 i 163 wylądowały np. na Zajezdni Płaszów, a za to dołożono by więcej kursów 183.
  15. Widzę, że zostałem uprzedzony Rozmawiałem z ZIKiT od samego rana, ale nie miałem chwili, żeby umieścić wpis. Ogólnie nie da się przeprowadzić inaczej remontu na tym odcinku bez wyłączenia ruchu, nie ma jak zrobić ruchu wahadłowego, jeśli remont ma się w miarę szybko zakończyć. Tablice informacyjne dla kierowców mają się pojawić wkrótce. Jeśli chodzi o komunikację uzgodniliśmy, że: 1. Na czas wyłączenia ruchu od strony Rybitw, 183 będzie jeździć bez zmian, 163 będzie miało skróconą trasę Złocień–Rżąka, natomiast 125 i 763 będzie zawracały na tymczasowej pętli na terenie MK Logistic (763 do Kombinatu). Ma być zapewnione przejście dla pieszych od Logistic do Agatowej. 2. Na czas wyłączenia ruchu od strony Bieżanowa, 125 bez zmian, 163 na trasie Złocień–Kombinat, natomiast 183 i 763 (do Rżąki) będą przekierowane na pętlę 143 na Starym Bieżanowie. Dojście do osiedla będzie przez Złocieniową. Sytuacja ma być monitorowana, wnioskowałem o dołożenie kursów na autobusach wyjeżdżających bezpośrednio z pętli. Rozkłady mają być od jutra na stronie mpk, informacje na przystankach kilka dni przed remontem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...